خدای من

دختری از جنس افتاب

تبسم به زندگی

خدای من

 

از خدا پرسیدم :"خدایا چه چیز تورا ناراحت می کند؟"
خداوند فرمود:"هروقت بنده ای با من سخن می گوید چنان به حرفهایش گوش می دهم که گویی به جز او بنده ی دیگری ندارم ولی اوچنان سخن می گوید که گویی من خدای همه هستم جز او !"



نظرات شما عزیزان:

محمدشادمهر
ساعت12:49---20 خرداد 1392
سلام...یکی از متن هاتون خیلی خوب بود و همینطور اون داشتان پیرمرد...موفق باشید..خواستید به وب منم بیاید...

reza
ساعت10:21---15 خرداد 1392
سلام مرضیه جون من رضا هستم. وبتو گشت زدم خیلی وب خوشگل و باحالی داری. خوشحال میشم اگه بهم یه سری بزنی.منتظرتم!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 14 خرداد 1392برچسب:,

] [ 14:45 ] [ marziyeh ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه